Jayde Donovan is the Host of Todd & Jayde in the Morning on New York’s 95.5 WPLJ and Syndicated Host of Red Carpet Radio on 300+ stations with Westwood One.

An active philanthropist through her organization, Apple a Day Foundation, a national nonprofit that helps kids stay connected during cancer treatment by surprising them with iPads and other devices.

Previously, Jayde worked as a correspondent with Billy Bush on Access Hollywood, fill-in co-host with Regis Philbin on LIVE With Regis & Kelly, and co-host on the Bravo show Love Calling with Donny Duetsch!

Jayde was the Host of “Hot Mornings with Jayde” on Cox Media’s WPOI Hot 101.5. During her time in Tampa, Jayde posed for the cover of Tampa Style Magazine while 8 months pregnant.

Jayde was also Co-Host of Johnny & Jayde in the Morning in Orlando on WXXL XL 106.7.

While in Orlando, she wrote for Orlando Style Magazine and was featured on the cover of Orlando Style, Orlando Magazine, Think Healthy Magazine, and Orlando Women’s Newspaper.

Jayde currently resides in Manhattan with Bryce, her boyfriend of 9 years, their 5 year old daughter Stella, and her 10 year-old stepson Gavyn.

facebook500

twitter

instagram

2 hours ago

Jayde Donovan

3 hours. 3 women. 2.5 bottles of champagne... and we’re ready for the Gracie Awards 💫

💄: @madeupbydiana
👱🏼‍♀️: @hairbysheenabailey
#TheGracies #Gracies @ Beverly Wilshire, Beverly Hills (A Four Seasons Hotel)
...

3 hours. 3 women. 2.5 bottles of champagne... and we’re ready for the Gracie Awards 💫

💄: @madeupbydiana 
👱🏼‍♀️: @hairbysheenabailey 
 #TheGracies #Gracies  @ Beverly Wilshire, Beverly Hills (A Four Seasons Hotel)Image attachmentImage attachment

 

Comment on Facebook

Beautiful

Stunning!!!💜

Yr beautifully unrecognizable 😲

Absolutely gorgeous!!

Gorgeous!

Absolutely stunning, you are beautiful inside and out. But this is off the charts!! 😍😍

You look beautiful

Beautiful. Congratulations!

As in “Reeg... Bev... Will” Congrats girl you deserve all the best!!! ❤️❤️

Wow.

Fancy!!!

FLAWLESS! I miss u so much Jayde Donovan. Congrats!!!!

Epitome of sophistication and beauty.

you look amazing Jayde Donovan!!

Girl, you're flawless!! 😍

Congrats and gorgeous!!

Whoa

Beautiful 💕

GORGEOUS!!!

Love the new Jayde.

Absolutely beautiful! Congratulations!!

Absolutely stunning!!!!!

Beautiful and congratulations

Beautiful ❤️

+ View previous comments

13 hours ago

Jayde Donovan

Vintage glam with a side of champagne + hot Cheetos 🔥
💄: @madeupbydiana
👱🏼‍♀️: @hairbysheenabailey

#Gracies #GracieAwards
...

Vintage glam with a side of champagne + hot Cheetos 🔥
💄: @madeupbydiana 
👱🏼‍♀️: @hairbysheenabailey 

#Gracies #GracieAwards

 

Comment on Facebook

Beautiful

You are gorgeous!!

So f-ing beautiful!! 😍😍😍😍😍

My daughter LOVES HOT cheetos!!! Idk how she can eat them!! Lol

Gorgeous ❤️🙌

Hot damn...you look amazing!

Gorgeous

You look Stunning ☺

Gorgeous!!

Wowza!!! Stunning!

Beautiful

Wow!! You look gorgeous

Holy Guacamole!

Congratulations

Damn girl !!!!!! Smokin!!!!

Damn girl !!!!!! Smokin!!!!

Gorgeous!!!

So beautiful and I mean the hot Cheetos just make everything better!! 😊😊

Gorgeous

<3 <3 <3

Stunning 🙌🏻🌟

Your earrings match your eyes! You look BEAUTIFUL! Congratulations! Enjoy your well-earned award.

Wow, you really outdid yourself tonight Jayde, you look amazing! Congrats!

+ View previous comments

2 days ago

Jayde Donovan

Currently on a plane heading to LA for the Gracie‘s Gala because my syndicated show won a Gracie Award!!!!!!! (couldn’t fit my head in the pic bc it grew 10X size after finding out) going to try not to bomb the acceptance speech bc nerves so apologies in advance if I pull a Cardi B and just go okuuurrrrrrrrr for the allotted 30 seconds. Or black the f out. To my badass producer Corrin... our kids will need therapy bc we ignored them often to work on this project at all hours, but we did it!!!! Let’s celebrate!!🥂👯‍♀️ #Gracies #GracieAwards #Womensupportingwomen ...

Currently on a plane heading to LA for the Gracie‘s Gala because my syndicated show won a Gracie Award!!!!!!! (couldn’t fit my head in the pic bc it grew 10X size after finding out) going to try not to bomb the acceptance speech bc nerves so apologies in advance if I pull a Cardi B and just go okuuurrrrrrrrr for the allotted 30 seconds. Or black the f out. To my badass producer Corrin... our kids will need therapy bc we ignored them often to work on this project at all hours, but we did it!!!! Let’s celebrate!!🥂👯‍♀️ #Gracies #GracieAwards #WomensupportingwomenImage attachment

 

Comment on Facebook

Congratulations !

Amazing and well deserved. Congratulations

Congratulations!! That’s awesome 🥂

So deserving! Love your show... going to miss on WPLJ I hope I can listen to your Saturday show

Congratulations

Congratulations !!!!!!

Congrats!!

Congrats!

Congratulations!

Congrats!

Congratulations

Congratulations 👏👏👏

Rock that shitgirl💜💜💜💜💜

Congrats

Congrats lady!

Awesome congrats!

Congrats! Well deserved!

Very nice 👍🏼🏆Congratulations.

Congratulations !

Congratulations

Congratulations!

That’s so awesome!! You deserve it

Congratulations

Congrats!!!!

Congratulations 🍾 🍾

+ View previous comments

2 days ago

Jayde Donovan

‪At least we have this. #GOTFinale ‬ ...

‪At least we have this.  #GOTFinale ‬

 

Comment on Facebook

Best part of that whole damn episode!

Only good thing about the finale

Entire episode was perfect.

Who’s the goodest boy that’s right 👻 is

Best part of the season

I'm still going to show up to work on Monday

I thought the ending was good, everyone in the places they always belonged.

I was so excited to see that!

Best part!!!

Thank GOD I won’t have to listen to endless GoT babbling on Mondays. Sadly there will be endless babbling about the BachelorASS tomorrow.

This made me happy

That’s my boo

+ View previous comments

4 days ago

Jayde Donovan

‪Daddy, you look SO HANDSOME!! Mommy, your belly is sticking out. You should really lose weight. ‬

‪...and that, Lenny, is how we gave your sister up for adoption. ‬
...

 

Comment on Facebook

Damn kids! 😂😂

Mine kid is convinced I have a baby in my belly...🤔😕

I was told today my tummy is very fluffy so I told them no dessert tonight for you guys while I walk in front of them eating my second bow of ice cream

The honesty of a child can be brutal 🤣🤣🤣🤣

Oh shit that’s definitely Stella lol

That’s it! Off with her tongue. 🤣

🤣🤣🤣

Omg lmao 😂 I

I love the fact that Stella has NO filter!

Stella Stella Stella!! 😗😗

Stella is so funny

Gotta love Stella!! She's a hoot.

OMG Stella.... 🤐😐🤐

Stella!! That sweet little mini bitch!!🤪

Apple don't fall to far from the tree..lol

You monster... You'd spread her vicious evil to other families? That child needs to be contained.

Omg kids are something else

Get used to it!!

Kids.. 🤦🥂

Wow!! Mine is- mommy is my boobs gonna look like that?? Or why do u have things around ur boobs!!! I think her & Stella need to become friends!!

Lil shit!!

STELLAAAA! Haha 😂 she’s definitely yours... lol 😂 😜🤪🤣😂🤣😂

Holy hell! Zero filter!

Omg!! 🤣🤣🤣🤣🤣

+ View previous comments

Load more

Error: Access Token is not valid or has expired. Feed will not update.
This error message is only visible to WordPress admins

There's an issue with the Instagram Access Token that you are using. Please obtain a new Access Token on the plugin's Settings page.
If you continue to have an issue with your Access Token then please see this FAQ for more information.

Start typing and press Enter to search